Ontdek de voordelen

  • checkbox 24/7 mobiliteitsservice met VHD alarmcentrale
  • checkbox Snel weer onderweg dankzij Auto Christiaans mobiliteitsservice
  • checkbox Geldig in Nederland en Europa
  • checkbox Jaar geldig, geen automatische verlenging
  • checkbox Slechts €4,95 per maand

Wat is pechhulp van Auto Christiaan?

De mobiliteitsservice van Auto Christiaan is een extra stukje service. Speciaal voor vaste klanten. Maar ook voor klanten die een occasion kopen. De mobiliteitsservice biedt pechhulp bij pech onderweg. 24 uur per dag, 7 dagen in de week. In heel Nederland en Europa.

Zo werkt de mobiliteitsservice

Zo werkt de mobiliteitsservice

Om gebruik te maken van de pechhulp schaf je een mobiliteitspas aan voor € 4,95 per maand. De pechhulp is geldig in Nederland en in Europa. Er hangt één belangrijke voorwaarde aan de pas: de auto moet in onderhoud zijn bij Auto Christiaan. Het onderhoud moet volgens het boekje zijn uitgevoerd, waarna de auto technisch goed is gekeurd. Door je auto goed te laten onderhouden, is de kans op pech onderweg kleiner en voorkom je dure reparaties. Heb je ondanks ons vakbekwame onderhoud tóch autopech? Auto Christiaans mobiliteitsservice staat voor je klaar.

Wanneer schakel je pechhulp in?

Als je pech krijgt met de auto, waardoor je niet in gelegenheid bent om naar de werkplaats van Auto Christiaan te rijden, schakel je de mobiliteitsservice in. We zijn 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar. In binnen- en buitenland.

Wat valt er niet onder mobiliteitsservice?

Een aantal zaken is uitgesloten van pechhulp. De meldkamer zal daarom controleren of de pech onder de dekking van de mobiliteitsservice valt. De volgende zaken zijn uitgesloten:

Pech door oorzaken van buitenaf, zoals:

      • Verkeerd ingebouwde achteraf-accessoires
      • Vastgevroren onderdelen
      • Niet-uitgevoerd onderhoud of niet-uitgevoerde geadviseerde reparaties
      • Vervolghulp na een lekke band (transport naar Auto Christiaan)
      • Ongeval of gevolgen van oorzaken door buitenaf
      • Diefstal of poging daartoe
  • Kapotte lamp, slot of raammechanisme
  • Geel/oranje waarschuwingslampje waarbij de auto naar Auto Christiaan kan rijden
  • Pech veroorzaakt door eigen toedoen

 

Voor een uitgebreid overzicht met de specificaties en voorwaarden van de pechhulp klik je hier.

Wat gebeurt er als de ‘pech’ niet onder de pechhulp valt?

In de meeste gevallen kun je wel gebruik maken van de mobiliteitsgarantie, maar de kosten zijn voor je eigen rekening.

In deze landen geldt de mobiliteitsservice

De mobiliteitsgarantie is in Nederland en Europa geldig. Hieronder vallen onderstaande landen:

  • België
  • Bulgarije
  • Cyprus
  • Denemarken
  • Duitsland
  • Estland
  • Finland
  • Frankrijk
  • Griekenland
  • Hongarije
  • Ierland
  • Italië
  • Kroatië
  • Letland
  • Litouwen
  • Luxemburg
  • Malta
  • Nederland
  • Oostenrijk
  • Polen
  • Portugal
  • Roemenië
  • Slovenië
  • Slowakije
  • Spanje
  • Tsjechië
  • Zweden

Pech onderweg? 4 tips en tricks

Bij pech wordt aanbevolen om zo snel mogelijk door te rijden naar een pechhaven of parkeerplaats. In sommige gevallen is dit niet mogelijk. Zet de auto dan zoveel mogelijk rechts van de weg stil met de alarmlichten aan. Stap vervolgens uit en zoek een veilige plek achter de vangrail, waar je de mobiliteitsservice kunt bellen op 0031 (0)88 877 8087.

 

Ben je gestrand met de auto? We hebben 4 tips die vaak vergeten worden.

 

Tip 1: vergoeding voor hulpverlening in het buitenland

Wordt er in het buitenland een vergoeding voor de hulpverlening in rekening gebracht? Vraag om de rekening, zodat dit in Nederland – indien van toepassing – vergoed kan worden.

 

Tip 2: gestrand op een tolweg

Wanneer de auto het begeeft op een tolweg, wordt er een berger ingeschakeld. Deze sleept je naar een veilige plek, waarna je door de mobiliteitsservice naar Auto Christiaan wordt verder gesleept.

 

Tip 3: reservesleutel

Heb je een reservesleutel van de auto? Neem deze mee op reis. Die komt goed van pas wanneer de auto dichtvalt met de sleutel erin of wanneer je een duik in de zee neemt met de sleutels in je zwembroek.

 

Tip 4: het onderhoudsboekje

Aanbevolen wordt om het onderhoudsboekje in de auto te bewaren. Op deze manier kun je eenvoudig aantonen dat de auto keurig onderhoud heeft gehad, waardoor de mobiliteitsdienst je meeneemt.

Meer weten over mobiliteitsservice van Auto Christiaan?

Wil je meer weten over de mobiliteitsservice of wil je een abonnement afsluiten? We helpen je graag. We zijn telefonisch bereikbaar op 0527 29 13 22 en per e-mail op info@autochristiaan.nl.

0527 29 13 22

Neem contact op

Autogarage monteur
Jan Chef werkplaats